דיווח בארה"ב: פלישה לאוקראינה תוך 48 שעות שתכלול מתקפה אווירית

שלמה ריזל No Comments on דיווח בארה"ב: פלישה לאוקראינה תוך 48 שעות שתכלול מתקפה אווירית

רוסיה פתחה במגוון מתקפות סייבר על אתרי ממשלה באוקראינה והודעות לחיילי אוקראינה המוצבים בקרבת הגבול. 73% מהציבור הרוסי תומך בהחלטה להכיר בריבונות המחוזות הבדלניים

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ניוזוויק מדווח: ארה"ב מעריכה שרוסיה תיפתח בפלישה בתוך 48 שעות – שתכלול מתקפה אווירית, סייבר ומבצעי הצנחה. הדברים נאמרו גם לנשיא זילנסקי.

בתוך כך, רוסיה פתחה במתקפת סייבר ראשונית על אוקראינה שם דווח על תקיפות סייבר – אתרים של הפרלמנט האוקראיני, קבינט השרים ומשרד החוץ האוקראיני.

במקביל, במשרד החוץ הרוסי מגיבים להודעות על הסנקציות: "מוסקבה תגיב בעוצמה על הסנקציות החדשות של ארה"ב". על פי סקר שהתפרסם היום, 73% מהציבור הרוסי תומך בהחלטה להכיר בריבונותן של דונייצק ולוגנסק.

לפנמי זמן קצר אומר מנהיג הבדלנים בדונייצק, פושילין, כי המתקפות האוקראיניות על החבל מתגברות והמצב הפך "קריטי". מתצלום לווני התגלה כי עשרות מסוקי תקיפה רוסיים נראו חונים בשדה בבלארוס, במרחק של 40 קילומטר מאוקראינה.

בהמשך למתקפת הסייבר, רוסיה פתחה במתקפה פסיכולוגית על חייל אוקראינה להורדת המורל. הודעות SMS נשלחו לטלפונים של חיילים אוקראינים באזורי הגבול: בהודעת הטקסט שנשלחה נכתב: "מוסקבה נתנה אור ירוק לשימוש בכוחות המזוינים של RF בדונבאס! עדיין לא מאוחר להציל את חייך ולעזוב אזור ה-JFO!".

אגב, במערכות קודמות רוסיה הייתה נוהגת להשבית את שרתי האחסון של צבא האויב שמנהל את רישומי חיילי המילואים, דבר שהיה יוצר כאוס מוחלט באפשרות לזימון מהיר של חיילים לקו החזית.

 



0 תגובות